Post Top Ad

ChicMe WW

20 Kasım 2020 Cuma

Astrololoji Öğrenmek İsteyenler İçin Yeni Eğitim Gruplarımız Açılıyor

 

Merhaba sevgili takipçilerim

Astrolojiyi seven ve kendi hayatını farkındalıklı yönlendirmek isteyenler için inanılmaz bir eğitim fırsatı sunuyorum. Eğitimimiz 9 Aralık 2020 de başlayacak ve her hafta Çarşamba ya da Cumartesi (talep üzerine belirlenecek) dersler Zoom üzerinden canlı olarak saat 20:00 ile 22:00 arası yapılacak ve eğitimimiz toplam 8 ay sürecektir. Derslerde ve eğitim süresince aklınıza takılan her soru ders sonrasında cevaplanacaktır. Ayrıca uygulamalı olarak katılımcı haritaları üzerinde pratikler ve bol sayıda ‘’Harita Okuma Atölyeleri’’ yapılacaktır. Eğitim sonunda sertifika verilecektir. Eğitim sonuçlandığında ileri seviye eğitime geçmeye hazır olacaksınız.

Başvurunuzda doğum tarihi, yeri ve saat bilgisi vermeniz gerekmektedir. Eğitime katılım ancak doğum haritası baz alınarak kabul edilmektedir. Eğitim ücreti her ay için 270 tl dir. Başvurunuzun ardından ödeme yapılmasıyla birlikte başvurunuz onaylanacaktır.

Sevgiler…


 Astrolojinin tarihi, temel unsurlarının ve sistemin tanıtımı.

·         Astroloji haritasının eksenleri ve haritadaki vurgular.

·         Element ve nitelikler, sentez gölge burç kavramı ve hesaplaması

·         Gezegenlerin tanıtımı ve kullanım kuralları

·         Burçların tanıtımı, kullanım kuralları (Yöneticilikler) ve gezegenlerle kombinasyonları

·         Evlerin tanıtımı, kullanım kuralları ve gezegenlerle kombinasyonları

·         Açıların tanıtımı ve kullanım kuralları

·         Kombinasyon çalışması (Gezegenlerin, burçları, evleri ve açıları)

·         Harita tipleri (Harita modelleriyle harita analizi)

·         Güneş-Ay ilişkisi (Ay fazlarıyla harita analizi)

·         Ay düğümlerinin tanıtımı (Burçlarda, evlerde, açıları)

·         Şiron, Astroidlerin tanıtımı ve pratikler (Burçlarda, evlerde, açıları)

·         Sabit yıldızların tanıtımı, kullanım kuralları ve pratikler

·         Arap noktalarının tanıtımı, kullanım kuralları ve pratikler

·         Retro gezegenler

·         Transitler

·         Harita okuma kuralları ve örnek çalışmalar

Kasım 20, 2020 / by / 0 Comments

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad

ChicMe WW