Post Top Ad

ChicMe WW

30 Ekim 2016 Pazar

Sinastri (İlişki) Analizi Nedir?


Sinastri hayatımızdaki tüm ilişkilerde bize bilgi verir. Aşk, evlilik, aile üyeleri, çalışma arkadaşları tüm çevremizdeki kişiler için yaptırabileceğiniz bir analizdir. Özellikle ilişkiler ve evlilik konularında tam bir rehberdir. Sinastri analizi yaptırmadan evlenmeyin, evliliğinizde yaşayacaklarınızın ve ilişkinizin potansiyelini bilerek evlenin ve mutlu olun. Kimse kimseyi değiştiremez. Sinastri sayesinde ilişkinizin zayıf ve güçlü yönlerini görebilirsiniz.                      

                                                                      Peki ben sinastri analizini nasıl yapıyorum?

Sinastri analizi yorumunu yaparken önce çiftlerin doğum anı haritasına bakıyorum. Kişilik özelliklerini ve haritalarındaki eş adayı, ilişkiye bakış açıları, aradıkları aşk sevgi dilleri ve ilişkilerindeki olası sorunların analizini yapıyorum. 
Sonra çiftlerin ortak haritalarına yani sinastri haritasına bakıyorum. Birbirlerini hangi konuda etkilemişler, uyum hangi noktalarda var, aşk ve tutku ne durumda, iletişim potansiyelleri nasıl, duygusal olarak birbirlerine ulaşabiliyorlar mı, cinsel yönden uyum var mı, ilişkide olası sorunlar hangi konularda olacak, sorunlar nasıl aşılabilir, birbirlerini nasıl görüyor çiftler, aileleri bu ilişkiye nasıl bakıyor gibi pek çok konuyu detaylı analiz ediyorum.
İlişkinin haritası yani kompozit haritasına bakıyorum. İlişkinin potansiyelleri ve güçlü, zayıf yönlerini analiz ediyorum. Kadın ve erkeğin ilişkideki pozisyonuna bakıyorum ve detaylı analiz ediyorum.
Daha sonra ilişkinin haritasına yani davison haritasına bakıyorum. İlişki yıllar sonra nasıl olacak. Kadın ve erkek hangi pozisyonda olacak, ilişkiyi nasıl algılayacak, ilişkinin mücadele alanı neresi ve hangi konular gibi detaylı analiz yapıyorum.
Ayrıca ilişkinin ruhsal yönünün haritasına yani drakonik haritasına bakıyorum. İlişkideki ruhsal ve manevi bütünlüğü, uyumu detaylı analizini yapıyorum.
Son olarak bazı teknik analizlerden sonra tüm bu yorumlarımı toplayarak genel yorum yapıyorum. 

Sevgiler…


Ekim 30, 2016 / by / 0 Comments

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad

ChicMe WW