Post Top Ad

ChicMe WW

30 Eylül 2016 Cuma

1 Ekim Terazi Yeniay Yükselen Aslanlar Ve Yükselen Kovalara Neler Verecek?

Sevgili Yükselen Aslanlar Ve Sevgili Yükselen Kovalar


Ekim ayında ertelediğiniz pek çok konuda yeni başlangıçlar yapacaksınız ve bu dönem bu yeni başlangıçlar için çok güzel zamanlar. Uzun ya da kısa yolculuklar, kardeşleriniz ve yakın çevreniz ile ilgili güzel gelişmeler yaşayabilirsiniz. Ayrıca pek çok konuda Merkür gerilemesi bittiği için pek çok iletişim sorunu da artık çözülecektir. Yurtdışı konular, eğitim, akademik eğitim, kişisel eğitim ve yabancı dil öğrenme gibi konularda yeni başlangıçlar yapabilirsiniz. Eğitim, medya ve yayıncılık sektöründe çalışanlar içinde yeni ve başarılı başlangıçlar olacak. 
Mutlu bir Ekim ayı diliyorum...

Eylül 30, 2016 / by / 0 Comments

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad

ChicMe WW